Aszongya a reklámban a csajszi, hogy bár ők szinte mindenben különböznek, egy dologban egyetértenek... Biztos beugrik a reklám.
Hát, egy dologban asszem mi is egyetértünk.
Ez pedig az, hogy a mai magyar átlapolgárnak nem éppen az a legnagyobb gondja, hogy lakásra, vagy kocsira spóroljon-e.
A mai magyar átlagpolgárnak az a gondja, hogy a megnövekedett svájci frank alapú hitelét hogy fizesse ki és miből fog enni, meg fűteni a hónap végén.
Idehaza ülünk és bámuljuk a kereskedelmi tévét, mert nincs pénzünk elmenni sehová. Valóvilággal spórolunk, ez a szórakozás. Ennyi jut.
Közben meg naponta a pofánkba dörgöli egy bandzsa csajszi a trendi pasijával, hogy ők bizony egyetértenek abban, hogy ennél a banknál kössék le a megspórolt pénzüket.
Csak engem irritál ez? Csak én érzem azt, hogy ezzel a reklámmal a bank öngólt rúgott?
Mert értrem én, hogy valahogy szeretnék megnyerni a fiatalokat maguknak. A trendi értelmiséget, azt a pár ezer embert, akinek van megspórolni való pénze.
Azt nem értem, hogy közben miért kell milliókat idegesíteni?
Úgy állítják be, hogy az ilyen fiataloknak csak az a gondjuk, hogy mire tegyenek félre. Mintha ez lenne az általános...
Hazudnak.
Nem ez az általános.
És egyben egyetértünk még:
Ha egyszer lesz olyan fizetésem, ami nem megy el azonnal a hó elején, akkor is még évekig arra fogom költeni, hogy a mostanság elmaradt dolgokat bepótoljam.
Mik ezek? Csupa olyan dolgok, amiknek van egy frappáns gyűjtőfogalmuk: ÉLET.
Ha pedig már éltem és lesz megspórolt pénzem, mindenhová viszem majd, de IDE NEM!!!
Cserébe a flegma reklámért, soxeretettel!
Nézzetekhülyénekbakker!
nem kellett volna felvenni svájci frank alapú hitelt :)
VálaszTörlésGondolod, a jónép jókedvében vette fel?
VálaszTörlés