A reklámok hazudnak.
Itt van ez a türelmetlen gyerek, aki először megégeti a száját a búrkiflivel, majd a diszkóban csavar le neki egy csajszi egy fülest ezzel: "Türelem, tegnap találkoztunk először!"
Mi irritál? Elsősorban a sok logikai csavar.
Biztosan engem neveltek rosszul, de én azt tanultam, hogy az arc a lélek tükre, aki az arcot üti meg, az a lelket üti meg. Talán ezért van, hogy soha nem ütnék meg még idegent sem, nemhogy olyan valakit, akit szeretek.
És az is biztos, hogy ha egy nő a megismerkedésünk második napján lecsavarna egy maflást, annak a búrkiflijéből bizony nem nagyon ennék.
Mert ugyebár az említett reklámban a következő snitt az, amikor a türelmetlen csávókám csavarozza fel a névtáblát a vadiúj lakás ajtajára, miközben a háttérben a pofozkodós hölgyet látjuk egy 7-8 éves gyerek társaságában, nagy hassal, merthogy terhes. A duma közben, hogy "5 év múlva".
A logikai bakugrások?
A diszkóban - ahol a csávókám a maflást leakasztotta magának - 80-as évek zenéje hallható, a szereplők ruházata is tipkus nyolcvanas, de még a hajuk is. Akkor hogyan is ugrunk 2011-re 5 év alatt?
Ha netán retródiszkó volt, akkor kié a 7-8 éves leánygyerek az asztalnál, miközben 5 év telt el?
Melyik is az a bank, amibe egy suttyó, pályakezdő srác pénzt rak, majd 5 év múlva abból lakást vesz? Nem is akármilyent?
Miért is akar az ember lesmárolni valakit, akivel előző nap találkozott először?
Aztán miért vesz el az ember egy olyan hisztis csajszit, aki már a második randin lekevert egy maflást?
Miért is jó reklám az, amiben a férfi egy balfasz? Miért is használ ez a banknak? Hogyan is fogja meggyőzni ez a kedves ügyfeleket?
Kérdések, mindig csak a kérdések...
Tehát összegezzük:
Türelmetlen barátunk egy retródiszkóban megismerkedik élete nagy szerelmével, akinek már akkor van valakitől egy 2-3 éves gyereke. Elveszi feleségül, de gyorsan elkezdenek rakni előtakarékosságból úgy havi 250.000,- HUF-ot (15 milliós lakást feltételezve, 5 év alatt, ami 60 hónap), a kezdő fizetésükből. Aztán ugyebár nincs se svájcifrankbukta, se válság. Beköltöznek a szép lakásukba, ahol a hisztis csaj vezeklésül búrkiflit süt, mégpedig pont olyat, mint a balfék barátunk éccsanyukája.
Csak engem irritál az ilyen?
Mindenesetre a reklám elkészítőinek üzenem, hogy KEVESEBB FÜVET KÉNE SZÍVNI!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése